سوتین را چگونه و به چه میزان باید شست ؟

سوتین را چند بار و چگونه بشوریم؟

سوتین چند بار نیاز به شستن دارد ؟ بهترین حالت شستن آن چگونه است ؟

وقتی صحبت از بهداشت لباس می شود ، سوتین در لیست مواردی قرار دارد که می دانید باید مرتباً شستشو دهید. اعتراف می کنم من اولین نفری هستم که وقتی زمان روشن کردن لباس شویی می رسه ، شستن سوتین را فراموش می کنم ، یا عمداً از آن چشم پوشی می کنم.

به دو دلیل ، یکی ،نحوه  شستشوی آنها به آسانی پرتاب کردن آنها در لباس شویی نیست ، و دو ، تشخیص اینکه واقعا چقدر کثیف هستند ، به این آسانی نیست .

هر چند وقت یک بار سوتین خود را می شورید ؟

اینو باید دانست که سوتین مثل شلوار جین نیست که شستن آنرا به توان عقب انداخت و مثل شورت نیست که هر روز بتوان شست !!!

 

در نظر سنجی که در آمریکا انجام شد ، از اونها پرسیدیم شما هر چند وقت یک بار سوتین خود را می شورید ؟ که نتایج زیر حاصل شد:

۲۸% بعد هر بار پوشیدن

۵۶% هر ۱-۲ هفته یکبار

۱۲% ماهی یکبار

۴% به یاد ندارم

کارشناسان چه می گویند ؟ 

“اصلی ترین کاری که شما می خواهید انجام دهید حفظ یکپارچگی سوتین برای بیشترین زمان ممکن است.” “وقتی روزانه ۱۰ تا ۱۲ ساعت از سوتین استفاده می کنید  ، این لباس نه تنها از پوست بدنتان چربی جمع می کند ، بلکه کش آن کشیده می شود و در اثر سایش زیاد فرم خود را از دست می دهد. و هنگامی که از ۵۰ تا ۱۰۰ دلار برای یک جنس با کیفیت هزینه می کنید ، شما برای صرفه جویی اقتصادی نیاز به مراقبت مداوم دارید. ” وال اولیویرا، بنیانگذار خدمات Val’s مستقر در شیکاگو ، موافق است و خاطرنشان می کند که سوتین شما به طور اجتناب ناپذیری در رطوبت و باکتری خیس می شود و باعث بوی بد ، تحریک و احتمالاً عفونت می شود.

کارشناسان در realsimple  می گویند که  شما بهتر است هفته ای یک یا دو بار سوتین خود را بشورید ولی این یک قاعده کلی نیست . آنها می گویند : “دفعات شستشو واقعاً به آب و هوا و فعالیت بدنی بستگی دارد.” “فقط مطمئن بشید که خوب شسته اید و از بوی بد جلوگیری کرده اید.”

بهترین روش شستن سوتین چگونه است؟

سوتین حاوی ۳۵-۴۰ تیکه و همچنین فلز می باشد پس اگر با دست می شورید ۴-۵ دقیقه به آرامی بشورید و بگذارید تا صبح خشک شود.

machine-wash

و اگر با ماشین می شورید بهتر است :

  • با آب سرد شسته شود
  • بندهای سوتین را ببندید و سپس در ماشین لباسشویی قرار دهید
  • به هیچ عنوان با لباس شویی آنرا خشک نکنید ( فرم سوتین آسیب می بیند )

رفقای گل هوم لب ، امیدوارم از این مقاله راضی باشید . جهت حمایت هوم لب فقط کافیه با کامنت های محبت آمیزتون به ما انرژی بدید . شاد وتندرست باشید


هوم_لب

خدمات نمونه گیری آزمایشگاه در منزل و محل کار

۰۲۱-۲۸۴۲۳۳۲۲    ۰۲۱-۲۸۴۲-۳۶۲۲
پیج انستاگرام ما را دنبال کنید :

این محتوا به عنوان ، بخشی از خدمات خونگیری در منزل هوم لب ارائه می شود. homelab یافته های تحقیق را به منظور افزایش دانش و درک در مورد سلامت و بیماری در بین بیماران ، متخصصان بهداشت و مردم ، ترجمه و پخش می کند.


:References

realsimple.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *